Sunday, December 7, 2008

PeRFuMe

Ellow kamu semua!Hari ni aku nk perkenalkan minyak wangi yg mmg wangi...He He He...
Sekarang ni bermcm2 jenama minyak wangi...Tapi minyak wangi kali ni mmg wangi dan ada 8 jenis bau-bauan.....Wangi pon Wangi...Murah pun murah....

Aku rasa,korunk dah tau kan...ONE DROP PERFUME??Yeah! Harganya tak mahal...
Cume...cume...cume.. RM 40 je/unit...Kalu korunk beli 10 unit,aku bagi RM 36/unit..
Amacam??? Paling penting,TIADA ALKOHOL dan boleh bawa sembahyang
Keistimewaannya ialah,bila kena air,baunya tetap akan ada.. Aku dah CUBA Anda bila Lagi?!! Jadi apa tunggu lagii.....Oleh sebab itu,aku letak gambar2 preview....








p/s ; Klik pic utk lebih besar...;))

4 comments:

Bro Framestone said...

bro pun pakai yg nie skrg... kak atie belikan

Dba Ghani said...

@framestone;ye ke??
hahhaaa...nnti dah abis,ckp tau..
murah jer tuu

Anonymous said...

wanginyaa!!!!!!

joegrimjow said...

berminat je
hehe
bape ml?